rebbenblirkines.blogg.se

The last days in Shanghai

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har vi försökt umgås så mycket som möjligt. Jag har varit och handlat de sista julklapparna både till mig själv och andra, tur att jag kan ta med mig 3 resväskor hem. Igår va vi på Ladies Night på Shanghai Financial Center på 91a våningen, väldigt fancy. Gratis inträde och champagneflöde för alla tjejer, NICE! Ikväll ska vi på en teppanyakirestaurang som heter Gintei. Efter det ska vi gå ut på Ladies Night igen, fast denna gången på Bar Rouge. Kvällen kommer nog avslutas på Ibiza där nån känd fransk DJ ska spela. Imorgon är det sista kvällen tillsammans, så då blir det hejdåmiddag för svenskarna på Paulaner.

Puss och kram, ses om några dagar. Här komemr lite bilder från de senaste dagarna
 
Som sagt, kinseser lyckas ju somna lite här och var. Det är inte ovanligt att se nån sova på gatan, mitt på blanka dan i rusningstrafik.
Kinesisk julkör. Till vår förvåning sjöng dem på engelska.
Ladies night, Emma och Anna
Anna och Alex

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Längtar efter dig. Här är det 15 grader kallt i kväll så ta på dig det varmaste du har på hemresan

    2012-12-06 | 20:50:04
  • Ditte säger:

    Ladda för julgodisproduktion och släkt! Kram

    2012-12-06 | 22:53:27

Kommentera inlägget här: