rebbenblirkines.blogg.se

vakna, plugga, äta, sova

Kategori: Allmänt

Som rubriken lyder ser livet ut för mig just nu. Vaknar på morgonen, går till skolan, kommer hem äter lunch, gör läxan och sen vilar jag fram tills att det är dags att sova. Va dock på H&M häromdagen och köpte lite kläder, det piggade verkligen upp. Nu ser vi framemot helgen, det blir stor klassfest på fredag, då vi ska få med alla i klassen, förhoppningsvis. 
 
Annas Mamma som är norrlänning har precis kommit hit för att hälsa på Anna, kände att jag längtade hem väldigt mycket när jag fick höra den mysiga dialekten. Längtar så mycket till du kommer lilla Mami <3 
 
Nu ska vi gå och äta lite typisk kinesisk mat, kanske slipper jag äta komage eller grislever ;)
 
En liten review på hur det kan se ut när man beställer fel mat

Kommentarer

  • Ditte säger:

    Mums, not! Har varit i stugan och jobbat. Det ska piffas till i röda huset. Visade Elsy din blogg. Kram

    2012-10-17 | 22:03:36

Kommentera inlägget här: