rebbenblirkines.blogg.se

kallt

Kategori: Allmänt

Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag, dels för att internet varit så dåligt och jag har inte tagit speciellt mycket bilder. Den senaste tiden har sett ut som vanligt här i Shanghai, skola + lite småaktiviteter under veckan och utgång på helgen. Förra veckan va jag på fakemarknaden och köpte lite allt möjligt, bland annat några nya nagellack och Beats by Dre hörlurar, löjligt bra! Har nu köpt 11 nagellack här, kanske inte är så konstigt med tanke på att alla kostar 5-10 kr st. Efter fejkis åkte jag, Alex, Marius och Priscilla och åt middag på Marzano, vilket slutade med både kaffe, glass och öl i French Concession.
Nu i helgen va tre av killarna iväg till ett stad som jag inte kommer ihåg va det heter, (men där finns iallafall fantastiska berg och natur) så det blev bara de svenska tjejerna som gick ut. Vi åkte till M1NT och hade en helt grym kväll. I söndags va vi ännu en gång på antikmarknaden, och denna gången köpte jag en téservis och chopsticks + diverse skojiga saker. 
Idag ska jag inte göra nåt särskilt, göra läxan och kolla på SATC, kanske ta en sväng till IKEA om jag orkar. 
 
Nagellacksparad
 
Priscilla, Marius och Alex
 
Fó xiàng zái lú - Buddhafigurer på gatan
 
Jag har satt på en av pälsarna på min vinterjacka också, vääääldigt nöjd
 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Vilken fin päls - jättemysig luva.

    2012-11-20 | 21:28:40

Kommentera inlägget här: