rebbenblirkines.blogg.se

halloween

Kategori: Allmänt

Mamma har nu åkt hem och jag tänkte lägga upp fler bilder från våra dagar tillsammans. Idag har vi varit i skolan igen som vanligt. I lördags hade vi en sjukt rolig kväll då vi va utklädda allihopa. Halloween firas ju trots allt två helger detta år, (i och med att halloween är nu på onsdag) så nästa helg kör vi igen. Vi va runt på tre ställen varav ett ställe vi inte varit på förut, The Geisha Club. Riktigt kul, men med tanke på att det var knökat med folk och jag hade på mig mina svarta vingar blev det svårt att dansa, så efter en stund drog vi vidare.
 
Här är jag, Anna, Alex, Emma och Felina. Vi bestämde oss för att vara änglar allihop. 
 
Priscilla och damerna
 
Mina änglar Anna och Emma
 
Här kommer bilder från dagarna med min fina mamma. Det va så mysigt att ha dig här
Efter att ha åkt upp i Pärlan så hittade vi riktigt skojiga souvenirer och en söt isbjörn i botten.
 
Nu håller även mamma med om att Pärlan är den finaste byggnaden i hela Shanghai
(lyckades inte vrida bilderna tyvärr)
 
Mamma provade på att vara långhårig brunett

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Borde köpt peruken trots allt. Det är väl som man säger "allt klär en skönhet" eller hur?

    Har packat upp nu och blir så glad när jag ser "fynden" då tänker jag på våra fina dagar tillsammans.

    Ångrar att jag inte fick med mig den röda västen och påfågelschalen hem - men det kan jag ju önska mig i julklapp.

    2012-10-30 | 05:18:22
  • Mamazoo säger:

    Ps ni var väldigt fina som änglar .....

    Och ladyboysen söta

    2012-10-30 | 05:20:36

Kommentera inlägget här: