rebbenblirkines.blogg.se

xingxi'er

Kategori: Allmänt

Idag är det tisdag och dåligt väder, fram tills nu har det varit ganska varmt och skönt men nu har hösten kommit hit också. Behöver inte ha jacka än men tjocktröjan har åkt fram. Det enda positiva jag kommit fram till är att luften inte känns lika förorenad som när det är över 25 grader och att det känns mer acceptabelt att sitta hemma och kolla på sunes jul, med glögg och pepparkakor. Det har vi faktiskt gjort idag. En sväng till IKEA gjorde oss riktigt lyckliga, vi köpte pepparkaksdeg, julmust, glögg och lussebullar. Tacka gudarna för Ingvar Kamprad.
 
Denna vecka kommer vara kämpig med mycket plugg inför provet på fredag men till helgen blir det återigen halloweenfest för hela slanten på Guangxibei lu. Imorgon är förhoppningsvis mina skor klara, så då ska jag åka och hämta dem. Hoppas de blir bra! :)
 

Kommentarer

  • Ditte säger:

    Snart blir det julgodis i original. MVG i shopping får ni också. Kram

    2012-10-30 | 21:58:26
  • Mamazoo säger:

    Vi börjar längta efter jul här hemma också. Ph och jag hade tisdagsmys igår med julmust och skumtomtar.

    Varit och pysslat med Lizzi i kväll. Hon var ovanligt mysgullig. Sen har jag skjutsat paps till Säve. Han ska till Mallis med Henric. Ph har spelning på Handels.

    2012-10-31 | 20:27:34

Kommentera inlägget här: