rebbenblirkines.blogg.se

level 2 mandarin - check !

Kategori: Allmänt

Igår avslutade vi level 2 med ett prov som jag klarade med bravur! 81 %, bästa resultatet hittlls, jag är supernöjd.
Efter provet gick vi och käkade lunch allihop tillsammans, det blev japanskt och jag tog självklart samma rätt som alltid. 
 
I och med att jag och många andra i vårt kära lilla gäng har dragit på sig en förkylning blev det en lugn kväll igår. Vi kände dock att vi va tvungna att fira lite så vi åkte och tog en drink på en lougne och pratade i flera timmar. Idag känns förkylningen värre dock, mirakelmedecinerna har inte gjort rätt för sig, så nu sitter jag här med mitt te, halstabletter och snorpapper. 
 
Har inga ny bilder att visa, men här är ett kärt återbesök av mitt fina Shanghai
 
 
 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    När du nu är så bra på mandarin - blir det clementin sen, eller kommer apelsin först?

    Jag tycker också att Du är grym på kinesiska ....

    2012-11-03 | 22:54:12
  • Ditte säger:

    Det blir förstås fruktsallad! Krya på dig Becca!

    2012-11-04 | 20:13:56

Kommentera inlägget här: