rebbenblirkines.blogg.se

matlycka

Kategori: Allmänt

Idag har vi inte fått mycket gjort, en kort sväng till fakemarknaden och handlat mat på en internationell mataffär. Höjdpunkten va att få äta en stor skål sallad när jag kom hem, det fräschaste jag ätit sen jag kom hit. Lyckan att få äta lite isbergssallad och körsbärstomater har aldrig varit större, haha. Fick även med mig två nagellack och en sminkborste från fakemarknaden, så nu har jag glittriga naglar. 
 
Det är helt tomt i lägenheten nu i några dagar då tre av sex personer är i Nanjing och turistar. Tyvärr blir det ingen sväng till Hangzhou för oss som vi tänkt. Det får bli en annan gång. Anna bor på hotell med sin pojkvän så nu är det bara jag och Emma kvar som ska ha filmkväll och mys här hemma. Imorgon ska jag gå och köpa en billig telefon med ett kinesiskt simkort så jag kan ringa som jag vill. 
 
Är nu en riktigt glad tjej som får äta lite hemlagad mat. Till middag blir det potatis och lax

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Se ju ut som att du varit på Ica. Här är allt bara bra. Jag sitter och väntar på att gå ombord Ryanair till Mallis. Ska fly regnet Och jobba på distans ett par dagar.

    Ph tittar på studentlägenhet idag... Så snart är det tomt i huset.

    2012-10-03 | 18:58:34

Kommentera inlägget här: