rebbenblirkines.blogg.se

Blandad kompott

Kategori: Allmänt

Klarade provet i skolan! 60% var G, och jag fick 71%. Jag är NÖJD!
 
Igår va vi på hemmafest på 12e våningen, där var det huuur mycket folk som helst och i stort sett alla var västerlänningar, träffade även på flera andra svenskar. Efter det drog vi ut och dansade hela natten, det va så jäkla roligt!
 
Idag kom min kära far hit, som ska stanna i några dagar. Mysigt :). Jag visade honom runt det mest centrala här i Shanghai som The Bund och Nanjing road. Kom precis hem från en heeeelt fantastisk middag som vi åt i Raddissonbyggnaden (la upp en bild på den häromdagen). Det var det fräckaste stället jag någonsin varit på, inga ord eller bilder gör rättvisa, vilken upplevelse! Det är som ett stort klot högt upp på en stor byggnad, 45e våningen, där var restaurangen, och samtidigt som vi satt och kollade ut över den fräckaste utsiken jag sett hittills i mitt liv så snurrade klotet som vi satt i. Under 1 varv så hann vi äta både huvudrätt och efterrätt. 
 
Vi åt på en lunchrestaurang på strandpromenaden med utsikt över Pudong. 
 
Lilla pappa tog en sushitallrik
 
Det va full fart i stan idag med parad. Här står en radda poliser i givakt
 
Utsikten från restaurangen på 45e våningen (mycket dålig bild, gör verkligen inte rättvisa)
 
Vi hittade en hemlig hiss som bara gick till 45e våningen
 
<3

Kommentarer

  • malevikskussen säger:

    Bra jobbat reben vad kan du nu

    2012-09-15 | 19:51:54
  • Mamazoo säger:

    Härligt att se - men hur går det med shoppingen?

    Grattis till provet.

    2012-09-15 | 20:46:15
  • Ditte säger:

    Bra jobbat Becca! Både skola och shopping.

    2012-09-18 | 22:20:31

Kommentera inlägget här: