rebbenblirkines.blogg.se

fakemarknaden

Kategori: Allmänt

Det börjar bli rutin att åka till fakemarknaden efter skolan, för vi har faktiskt varit där idag igen, haha. Det går inte att hålla sig borta! Köpte ett set med sminkborstar av alla olika slag som faktiskt också kändes riktigt bra i kvalitén för 50 kr, kändes lite dyrt nästan ;) . Man blir lite skadad till slut, allt är helt plötsligt dyrt. Sen köpte jag även ett par svarta ballerinor, mest för att ha ett par skor jag snabbt kan sätta på mig utan att behöva knyta och snöra. 
 
Imorgon är det fredag igen, veckorna går så himla fort. Det känns bara som att jag varit här i 1 vecka, max, då vi egentligt varit här i 3 veckor på lördag.
Vi har inga direkta planer för imorgon, men antar att vi hittar på nåt till slut, då vi blir väldigt rastlösa om vi inte hittar på nåt :)
 
Idag började vi kolla i vinterjackorna och de flesta ser riktigt fina ut. Tänkte jag skulle köpa en vinterjacka nästa vecka så jag har innan det börjar bli kallare årstider. Inte för att det kommer bli så kallt under tiden jag är här men priserna kommer förmodligen stiga ju närmre vintern vi kommer med tanke på att svenskar åker hit hela tiden och köper på sig mängder med fakevaror och tar hem till Sverige.
 
Det finns mycket bra och mycket dåligt såklart, t ex fakemarknadens egna version av Dr. Martens. Skon i sig var i stort sett identisk, med en skön tolkning av märket.
 
Denna jackan hade jag även tänkt att köpa i svart, runt 600 kr kanske jag kan lyckas få den för
 
 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Jackan Ser jättefin ut .... Och jag älskar min väska bara så du vet ....

    2012-09-20 | 17:42:47

Kommentera inlägget här: