rebbenblirkines.blogg.se

flytt

Kategori: Allmänt


Idag har vi flyttat till den nya fräscha lägenheten! Det känns så bra, för den är så fin :) 
Den första lägenheten va väldigt skitig och allt funkade inte som det skulle. Men vi har klagat så äntligen fick vi den lägenheten vi väntade oss. Nu är vi nöjda 
 
Idag har jag och pappa varit på fakemarknaden och handlat på oss till dem där hemma.
Mamma - Du får komma hit och shoppa med mig!
Blir antagligen en sväng dit imorgon också, fick inte med mig allt jag ville idag. Men en liten slit och slängväska till mig blev det, 50 kr! Dock inte skinn, känns som att kvalitén inte är så bra heller men det spelar inte så stor roll när jag bara ska ha den om jag går till mataffären tex. Tog tyvärr ingen bild, men det är en liten svart väska med långt axelband, mulberryfake
 
Sen va jag och pappa på middag i French Concession, mycket mysigt! Åt på ett väldigt udda ställe, amerikansk stil på maten och inne på restaurangen, på uteserveringen kändes det som att man var på ett franskt café, och personalen gick runt i hawaiiskjortor. Maten var helt okej :)
 
Nu ska jag lägga mig och sova i "min nya" säng och mitt dubbelt så stora rum. Godnatt 
 
 
Bjuder på en bild från i fredags när vi var och förfestade hos oss. Jag dansar glatt till Håkan Hellström och Anna sitter och är less på låten och väntar på att hennes untzuntz-musik ska komma på istället. 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Najs - med du ser lite lidande ut du också ....

    2012-09-16 | 20:51:37

Kommentera inlägget här: