rebbenblirkines.blogg.se

IKEA

Kategori: Allmänt

Idag efter skolan pallrade vi oss iväg till IKEA för att köpa lite saker för att göra det lite mysigt i vår lilla lägenhet, eller aa främst till våra egna rum. Köpte på mig massor med saker som verkligen behövdes - en till tunn madrass till min säng i och med att jag kände fjädrarna genom att bara dra handen över madrassen. Sen köpte jag på mig massa mer grejer. 
FÖRE
 
EFTER
 
 
IKEA som sagt
 
 
Man kunde köpa sommarvind om man ville
 
Hejdå
 
 

Kommentarer

  • Eva Waldemarsdotter säger:

    Hej Becca! Kul att se dina foton! Jag är just nu hemma hos dig och får ligga i din säng i natt, skall tänka på dig :)
    Ha det riktigt kul i millionstaden och var rädd om dig! Kramis farmor

    2012-09-05 | 18:51:50
  • Mamazoo säger:

    Hej
    Bra jobbat - du för ikeatradionen vidare på ett bra sätt. Jag är stolt över Dig. Jag kommer och inspekterar i slutet på månaden. Kram kram

    2012-09-05 | 18:54:50
  • Mullemeck säger:

    Hejsan!

    Kul att läsa om dig och dina äventyr rebben! härligt att du besöker ikea åt du svenska köttbullar?

    Kramis

    Svar: Hej mullemeckis! va roligt att du läser! jag åt tyvärr inga köttbullar, men jag kommer antagligen åka dit och äta lite en annan gång, det fanns ju trots allt köttbullar att beställa där ;)
    rebbenblirkines.blogg.se

    2012-09-06 | 10:59:09
  • kussen från malenviken säger:

    Kul att det är kul hoppas det går bra min kära kusse

    2012-09-06 | 22:53:32

Kommentera inlägget här: