rebbenblirkines.blogg.se

ledig

Kategori: Allmänt

Det är så skönt att vara ledig! Nu har vi en hel vecka framför oss med massa planerat, vi ska åka till olika platser och shoppa massvis :). Idag har vi varit och sytt upp skor, jag har beställt ett par svarta jodphurs som blir uppsydda precis efter min fot. 
Ikväll ska vi förhoppningsvis åka till French Concession och äta en mysig middag. Imorgon planerar vi även att åka till tygmarknaden och sy upp lite kläder för nu vet jag nog vad jag vill ha för något, sist vi va där va det så svårt att bestämma sig när man väl var på plats.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Queen. Tyckte den här bilden passade
 

Kommentarer

  • Ditte säger:

    A tackar för kepsarna! Satt som en smäck.

    2012-09-30 | 22:38:40
  • Andreas säger:

    Tack för KEPSARNA!

    2012-10-01 | 19:16:28
  • Mamazoo säger:

    Ska bli roligt att ses snart - nu är det bara tre veckor kvar. Bra att du spanar in bästa shoppingen ....

    2012-10-01 | 21:30:04

Kommentera inlägget här: