rebbenblirkines.blogg.se

lördag

Kategori: Allmänt

Igår kväll va vi ute igen, denna gång på ett ställe som heter M1NT. Det är nog utan tvekan ett av det snyggaste och lyxigaste utestället i hela shanghai. Inne på klubben finns ett stoooort akvarium med minihajar och det var riktigt fancy stämning, inte ett ställe i min smak riktigt , men det är det ända stället jag varit på hittills där de spelar helt okej musik. På de andra ställena vi varit har det varit med dålig house blandat med dubstep, men på M1NT spelade de blandade hits, gamla och nya R&B-låtar typ.
Kvällen blev inte lika lång som de varit de andra gångerna, då vi dansat ända fram till morgonkvisten, vilket va skönt. Tyvärr kunde jag inte somna när jag kom hem, vilket resulterade i att jag är trött idag ändå även om kvällen inte blev så sen. 
 
Idag gör jag inget vettigt, sitter på mitt rum, lyssnar på musik och städar lite. De andra tjejerna är på nån marknad men jag orkade inte följa med. När de kommer tillbaka ska vi kolla på film.
Imorgon ska vi åka och få massage, ska bli så skönt.
 
Bilder från M1NTs hemsida
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: