rebbenblirkines.blogg.se

Nihao

Kategori: Allmänt

Så nu är jag framme i Shanghai och herregud vilken häftig stad detta är. Kan inte riktigt fatta att jag är här än. Kom fram till lägenheten vilken inte riktigt levde upp till den standard som väntats men har träffat två goa svenska tjejer här från Gävle så det kändes bättre då. Vi var nyss ute och åt lite kinesiskt, sjukt gott! En stor portion + en cola kostade 38 kr.
Nu sitter jag på mitt rum och äter kinesiska vindruvor och försöker att inte somna. Är riktigt trött då jag bara sov 1 timma på flyget.
Här kommer en fin bild på mig också
Ha de så kult på restaurangen hejdåååååå

Kommentarer

  • Malevik säger:

    Skönt att du är framme. Kram

    2012-09-02 | 17:37:24
  • Mammazoo säger:

    Du ser lite trött ut

    2012-09-02 | 17:48:55
  • Papps säger:

    Nu är det första dagen i Kina. Cool !

    2012-09-03 | 08:00:13
    Bloggadress: http://rebbenblirkines.blogg.se
  • Maja säger:

    Hejsan mamma och pappa! Skönt att du träffat svenskar!!

    2012-09-03 | 11:36:32

Kommentera inlägget här: