rebbenblirkines.blogg.se

rubrik

Kategori: Allmänt

Idag har jag pluggat en stund. Sen gick vi till Zara och kollade på lite kläder och såklart hittade jag en supermysig kofta som jag så gärna vill ha, meeeen jag fick hejda mig, i och med att det fortfarande är runt 25 grader här. Efter det gick vi en sväng runt i People's square, en jättestor fin och städad park som ligger precis där vi bor, där vi även hittade ett shoppingcentrum under marken som vi gick ner i och käkade middag. Det blev japanskt ännu en gång, så gott. 
 
Har inte några nya bilder att visa för er men här är iallafall jag och Emma i fredags på Ibiza club. Ingen bra bild men vi hade iallafall roligt

Kommentarer

  • Boris säger:

    Man kan köpa och spara den annars :D en liten idé bara... Hoppas du har det bra! Pussss

    Svar: haha ja det är klart! så dumt av mig ;) saknar dig! puss
    rebbenblirkines.blogg.se

    2012-09-27 | 17:02:21

Kommentera inlägget här: