rebbenblirkines.blogg.se

shopping!

Kategori: Allmänt

äntligen har jag hittat lite rolig shopping! Kom precis hem från en lång sväng på en av fakemarknaderna här i Shanghai, jag är så nöjd :) hittade ett jäääättefint fodral till min dator, mulberryfake men äkta skinn, vad jag kan känna iallafall ... haha, är inte så bra på det där. Sen köpte jag en necessär, även den i skinn hoppas jag, mulberryfake den också. Sen köpte jag ett par converse till Maja, som jag lovat ( dem är mer vinröda än de ser ut på bilden) :). Fodralet kostade 225 kr, necessären 300 och conversen 50 kr. Jag är NÖJD! hehe. När pappa kommer hit på lördag ska jag tvinga med mig honom och köpa lite väskor, så får han känna om det är skinn eller ej. I vilket fall som helst så känns det som jag köpt idag som riktigt skinn. Herregud va länge vi stog och prutade på sakerna, kinesen va riktigt duktig men som tur är så är Emma en riktig prutare så vi fick ner det mesta 70-80% från va de först erbjöd. 
Efter en lång stund på marknaden gick vi och åt på vårt favvoställe hittills, en japansk restaurang.
 
 
 
Dålig bild på en cool byggnad, kallas tydligen Batman-huset
 
 
Ett vanligt hederligt Radisson hotel, med en lite n boll högst upp bara ;)
 
 
 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Shoppingen Ser lovande ut. Coola byggnader - det är lite annat än "blå lådan"

    2012-09-11 | 19:01:29
  • Lollo säger:

    Becca lilla ha det underbart vi kommer följa dig här på bloggen:) kram på dej var rädd om dej
    Lollo och Evelina

    2012-09-12 | 10:39:34

Kommentera inlägget här: