rebbenblirkines.blogg.se

spa och accessoarmarknad

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag klockan 3 av att Emma knackade på min dörr. Jag kunde inte somna inatt, vet inte riktigt varför. Men idag hade vi planerat att åka till accessoarmarknaden, vilket vi gjorde också. Det fanns ett myller av hysteriskt mycket skit rent ut sagt. Det mesta var bara skräp. Det tråkiga var att det inte fanns så mycket smycken som vi räknat med, så tyvärr blev det inget köpt. 
 
Vi hittade även en liten marknad bredvid med tyger osv, däribland hittade vi pälshimmeln numero 1! Man kunde köpa stora stycken med jäääättefin minkpäls för 250 kr. Denna pälsen kan man sen ta med till en skräddare så syr de upp en väst eller vad man nu önskar. Vi såg även en färdigsydd jacka i rävpäls som de skulle ha 3500 kr för, då en sån jacka hade kostat minst 10000 kr hemma, (enligt pälsexperterna Emma och Anna). Päls faller inte mig så mycket i smaken men funderar på att köpa hem en färdigsydd päls man kan sätta på vinterjackan hemma :)
 
Efter det åkte till ett spa. På spat fick vi fotmassage, pedikyr, nackmassage, god mat och kolla på valfri film i en och en halv timma, om inte längre. Så jäkla skönt. Som ni vet som gillar jag ju varken att ta på andras fötter eller när någon tar på mina, men jag fick stålsätta mig, och jag insåg att det inte är så illa med lite fotmassage ändå, särskilt nu när jag har fötter lena som en bäbisrumpa. 
 
Har inte så mycket bilder att bjuda på men här är pappa och jag utanför The Oriental Pearl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: