rebbenblirkines.blogg.se

tillbaka från lite shopping

Kategori: Allmänt

Precis varit iväg på en liten sväng till Raffles city som ligger precis bredvid lägenhetshuset vi bor i. Fick med mig ett par nya converse hem, 329 spänn gick det på, och då är det ett par äkta. Jag som flitigt använder mina converse till nästan allt jag har på mig, så kände jag att jag lika gärna kunde köpa ett par äkta som antagligen håller bättre än om jag skulle köpt ett par på fakemarknaden för 50 som går sönder med en gång :) 

De flesta affärer på Raffles är dyra kinesiska märken med väääldigt konstigt mode, så hittade tyärr inget kul att ha på mig ikväll. Skrattade så mycket när jag såg dessa skor, med olika häxor från disneyfilmer, haha. Ni ser vilka det är va? 
 
 

Kommentarer

  • Mamazoo säger:

    Skorna är ju underbara .... Undrsr om man får speciella krafter med dem på...

    2012-09-07 | 17:09:53
  • Moa säger:

    Hahah roliga skor! Dom måste du ju köpa klickäään ;)
    Kul o läsa om hur du har det!! Puss

    Svar: hade vart nåt för dig va klickän ;) ?hoppas allt är bra med dig. PUSS
    rebbenblirkines.blogg.se

    2012-09-07 | 23:19:23
  • kissen i malevik säger:

    Hihi roliga nästan som rose puse hihi

    2012-09-08 | 20:37:47
  • kussen i malevik säger:

    Skulle det va inte kissen

    2012-09-08 | 20:38:24

Kommentera inlägget här: